Les meves pràctiques sexuals.

Opinió -

text: t.martini // foto: jordi plana


Les meves pràctiques sexuals.

Algú em demana que escrigui sobre les meves pràctiques sexuals. Ho faig, m'exposo. En el fons, el sexe impregna bona part del meu dia a dia. De fet, des de fa mesos només escric de conys, conys, i amor. Aquest és el veritable problema: l'amor, l'esquizofrènic amor que et trasbalsa el cervell, et regira l'estòmac i t'acaba empenyent pendent avall, cap al terraplè de la basura.

Què m'agrada?

M'agrada tot, des dels petons humits fins que se'm pixin a la cara. Va a dies, però m'agrada el sexe salvatge en aquesta merda de món, on la proposta oficial més excitant és passar el dia en família a PortAventura.

A mi m'agrada que em mosseguin, m'agrada tastar la carn i contemplar la sang, que m'escupin a la cara i tornar-m'hi amb un somriure. M'agrada explorar tots els orificis amb la llengua inquieta, sense manies, com el bon col·leccionista.

M'agrada que m'abraçin i em torna boig -massa boig- que ella em digui que m'estima. No ha passat gaires vegades i segurament no tornaré a sentir-ho.