escrius ¿¿

acvic

centre arts contemporànies.


18.05.2011 – 10.07.2011


[ip] interferències

pedagògiques

correspondències



acvic. centre d’arts contemporànies porta a terme el projecte Interferències Pedagògiques, com a part del programa EDU amb la voluntat d’iniciar projectes en col·laboració amb centres educatius i creadors de diferents disciplines. Aquest espai de col·laboració es defineix a partir de projectes que ja es desenvolupen a les escoles, instituts o universitats i que investiguen formes d’incidir en l’espai social tot experimentant nous formats de representació.

CORRESPONDÈNCIES és un projecte artístic que consisteix en una comunicació postal entre estudiants de diferents escoles i centres d’estudi de la comarca d’Osona. El tema central és el recorregut: l’experiència de l’espai en el temps.

L’objectiu de CORRESPONDÈNCIES és activar una sèrie d’experiències sobre l’entorn, obrir un canal de comunicació entre els alumnes dels diferents centres d’educació que participen en el projecte i potenciar les diverses formes de mirar, interpretar i representar el nostre entorn immediat.

El projecte s’inicia a partir de la correspondència enviada pels alumnes de l’assignatura de Didàctica Artística I de la Facultat d’Educació de la Universitat de Vic i es trasllada i desenvolupa més endavant de la mà dels alumnes de diferents escoles.